Mantrele pot reprograma ADN-ul uman, medicina este in pragul unei revolutii Skip to main content
Mantrele pot reprograma ADN-ul uman, medicina este in pragul unei revolutii

Tesla spunea ca realitatea trebuie perceputa in termeni de frecventa si vibratie. Se pare ca avea dreptate, iar ultimele studii si cercetari asupra ADN-ului dovedesc aceasta. Medicina este in pragul unei revolutii pe baza ultimelor descoperiri. ADN-ul uman poate fi reprogramat prin cuvinte, prin sunete, prin mantre sau incantatii.

Anumite frecvente au influenta directa asupra ADN-ului uman si il pot chiar reprograma. Astfel se pot explica multe fenomene care pana acum intrau in sfera misticismului, a “magicului”, a paranormalului sau a SF-ului. Ultimele studii arata ca povestile cu care am crescut, in care magia se petrecea generata de un cuvant, precum abracadabra, au o samanta cat se poate de reala si concreta de adevar.

ADN-ul nostru functioneaza ca o baza de date, iar limbajul sau de programare seamana perfect cu insusi limbajul uman. Cercetatorii rusi au demonstrat ca lanturile alcaline de ADN functioneaza dupa aceleasi reguli precum cele lingvistice, de semantica si gramatica. Concluzia oamenilor de stiinta este ca limbajul uman reflecta si copiaza matricea limbajului de programare ADN.

CITESTE PESTE 1.000 DE GENE DIN ORGANISM, ACTIVE DUPA MOARTE

Dat fiind ca orice limbaj uman are la baza acelasi tipar precum ADN-ul intrinsec, s-a dovedit ca limbajul poate influenta direct ADN-ul, avand aceeasi structura si reguli comune. Frecventele pe care emit limbajul si ADN-ul uman sunt similare, iar ADN-ul poate fi reprogramat, ca un cod matriceal, prin frecvente exterioare, chiar si prin unde radio adecvate, de la distanta.

In timp ce oamenii de stiinta vestici s-au ocupat si sunt absorbiti de studiul ADN-ului asa-zis activ, cel care formeaza lanturile de proteine, adica 10% din totalul ADN-ului nostru, rusii au analizat restul de 90% de ADN. Acesta este considerat “inactiv” si chiar inutil de catre americani si vestici. Descoperirile rusilor pot schimba principiile medicinei, asa cum le stim noi astazi. Concluziile lor transforma in stiinta palpabila tot ceea ce pana ieri era considerat utopic, magic sau chiar ocult.

CITESTE REZONANTA SCHUMANN INFLUENTEAZA ADN-UL SI DETERMINA TRANSFORMARI RADICALE PENTRU OMENIRE

Asa cum Masaru Emoto a dovedit ca apa reactioneaza la cuvinte, iar omul este alcatuit intr-o mare proportie, de pana la 70% din apa, la fel oamenii de stiinta rusi au dovedit ca reactioneaza si ADN-ul. Mantrele, repetitiile, incantatiile, anumite frecvente ale sunetelor rostite in anumite cuvinte, cat si tiparul repetarii lor, au puterea de a declansa un raspuns ADN.  Functioneaza ca o telecomanda, ca un diapazon, la care frecventele informatiei genetice se aliniaza.

Forma este determinata de vibratie si nu invers, confirma tanara stiinta numita cimatica. Dr. Hans Jerry, unul dintre promotorii si pionierii acestor noi studii si orientari stiintifice, a fost foarte impresionat de rezultatele repetitiei mantrei Om Aum, din vechea sanscrita. In hinduism si in buddhism, aceasta mantra este considerata sunetul creatiei.

Comenteaza cu Facebook